דיני עבודה 2017-03-21T23:58:37+00:00

דיני עבודה – הקדמה:

גולשים יקרים אם הגעתם לחלק זה של האתר ככל הנראה אתם עובדים ו/או מעסיקים שהחלטתם לבדוק את זכויותיכם בתחומים הבאים: פיצויי פיטורין, שכר עבודה, שכר מינימום, הלנת שכר, דמי הבראה, הודעה מוקדמת, דמי מחלה זכויות נשים בהריון, פיטורין בהריון, התפטרות, זכויות עובדים בפשיטת רגל ו/או פירוק חברה ועוד…

תחום דיני העבודה היינו תחום רגיש במיוחד מאחר שלפעמים מוצאים עצמם העובדים במצב בו אינם יכולים לכלכל את בני ביתם וקיים עליהם לחץ מוגבר לסיום המחלוקות בהקדם. עורך דין ממשרדנו יקדים ויציין כי מרבית תיקי הפיטורים מסתיימים מחוץ לכותלי ביהמ”ש מאחר וקיימת חשיבות מצד שני הצדדים לסיים את המחלוקת במהירות.
המאמרים והמידע המוצג באתר היינו כללי ומטרתו לתת לעובדים ו/או למעסיקים רקע כללי בלבד בכדי לקבל מידע אודות בעיה ספציפית מומלץ ליצור קשר עם עורכי הדין המתמחים בתחום זה.

מלכא ושות’ משרד עורכי דין:

טלפון: 1-700-702-755, למשרד סניף ראשי בחיפה ושלוחה בתל-אביב אך נותן מענה וליווי משפטי ללקוחות מכל הארץ.

דיני עבודה – מאמרים אחרונים:

• זכות השימוע לעובד | עורך דין דיני עבודה | דיני עבודה | פיטורין | פיטורים

זכות השימוע לעובד – דיני עבודה

מאמר בתחום דיני עבודה המסביר על זכותו של כל עובד בכל מקצוע לשימוע הוגן.

• רישום חייב מוגבל באמצעים

תנאי העסקת עובד : חובת החתמה על תנאי העסקה

תנאי העסקת עובד היינו מאמר חשוב בתחום דיני עבודה, פעמים רבות מגיעים עובדים לביהמ"ש בטענה כי טרם תחילת העבודה ו/או במהלך העסקה הובטחו להם תנאי העסקה אחרים ממה שהם קיבלו בתקופת העסקה ובכך למעשה נוצרה לפניהם גם טענה להרעת תנאים וכן בבקשה לקבלת פיצוי כספי.

זכויות נשים בהריון

במספר חוקים משנות ה-50 ואילך קבע המחוקק מספר הגנות על נשים (ולעיתים אף לבני זוגן) במהלך חודשי ההריון.

מאמרים דיני עבודה