גבר גבר בהליך גירושין? - הקדמהבהליך גירושין? – הקדמה

מאמר זה ידון על הגבר בהליך גירושין, ומכיל מידע חשוב שעל הציבור לדעת, כיום, רבים מהגברים מחליטים בעת הליך גירושין לפנות את דירת המגורים המשותפת ואשר בבעלות שני בני הזוג, אולם אינם יודעים כי בעת שיבקשו לשוב לדירה אשר בבעלותם ועל אף שקיימת זכות קניינית רבים מביהמ"ש אינם מאשרים לגבר לשוב לביתו.

חלק ניכר מהנשים אשר מיוצגות ע"י עורכי דין ידאגו להגיש לביהמ"ש צו למניעת הטרדה מאיימת ובעצם בכך למעשה גם באם לא בוצעו עברות פליליות כנגד האישה יטען ביהמ"ש הדן בתיק כי מדובר בפגיעה בחופשיות ו/או בפרטיות האישה למעשה ביהמ"ש ביצע הפרדה מוחלטת לפיה בעת הליך גירושין אין זכות להתחקות אחר בן הזוג האחר מאחר ומדובר בפגיעה בחופש לפרטיות.

אין מחלוקת כי רבים מהגברים מנסים בעת האחרונה להילחם באפליה הזועקת לשמיים פעמים רבות ואשר לפיה האם היא האפוטרופוס הטבעי ורק באם אינה כשירה לגדל את ילדיה מועברים הילדים לאב, אולם עם הקדמה ושינוי הנורמות ומאחר ומרבית מהנשים יוצאות לעבוד ומצליחות התקדם בעבודה ולהשתכר לפעמים גם מעבר לשכרו של בן הזוג ובכך למעשה האב פעמים רבות אחראי לגידול ו/או חינוך הילדים נדרשת למעשה שינוי חקיקה מקיף שיעניק שוויון בין המינים ויאפשר לביהמ"ש לבחון כל תיק ותיק בנפרד ולבטח לא יאפשר באופן גורף החלטות שמטיבות עם אחד מהמינים, כחלק מכך יש לאפשר ולקבוע במצבים בהם הילדים מועברים לאב גם קביעת תשלום מזונות של האישה לילדיה כפי שנהוג במקרה ההפוך.

לסיכומו של דבר נטען כי, על מערכת המשפט להמשיך להתקדם בהתאם לנורמות ושינויי החברה אין מחלוקת כי מערכת משפטית חזקה ויציבה הינה מערכת אשר קובעת רף נורמה גבוה אולם אינה חוששת להתקדם ולהתאים את עצמה לחברה בה היא נמצאת.

הכותב הינו ממשרד מלכא ושות' עורכי דין המתעסק בנדל"ן, דיני משפחה, גירושין, הליך גירושין ומשפט אזרחי.
* אין באמור במאמר זה בכדי להוות תחליף לייעוץ משפטי, אלא כמידע כללי בלבד.

משרד עורכי דין מלכא ושות' – מי אנחנו?

עורך דין מלכא ושות' - עורך דין גירושיןמחפשים עורך דין הליך גירושין? פנו אלינו ואנו ב-משרד עורכי דין מלכא ושות' נדאג ללוות אתכם בתהליך הגירושין, וכל הנובע מכך.

עורכי הדין ב-משרד עורכי הדין מלכא ושות' נותנים מענה במגוון רחב של תחומים, למשרדנו יש סניף ראשי בחיפה ושלוחה בתל אביב, אך אנו נותנים מענה וליווי משפטי ללקוחות מכל הארץ, מצפון ועד דרום.

ניתן למצוא ברחבי האתר עוד תחומים משפטיים רבים כמו: הוצאה לפועל, דיני עבודה,דיני משפחה ועוד רבים אחרים, בכל אחד מהתחומים עורכי הדין שלנו נותנים ליווי משפטי צמוד לכל לקוח ולקוח.

לפרטים ומידע נוסף על תחום דיני משפחה הנכם מוזמנים ליצור קשר דרך הטופס , או התקשרו: 1-700-702-755.

אין למלכא משרד עורכי דין דירוג כעת.